Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu – Jakub Chvojka
Jakub Chvojka
Bachelor's thesis
Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu
Communication strategy of the company TATRA TRUCKS a.s. in Germany
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii české společnosti TATRA TRUCKS a.s. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu optimální komunikační strategie pro německý trh, kterým by se mohla společnost inspirovat nebo ho dokonce pro své potřeby využít. První část bakalářské práce se věnuje teoretickému východisku marketingové komunikace a jejím současným trendům. V následující části je představena …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the communication strategy of the Czech company TATRA TRUCKS a.s. The main objective of the thesis is to create a proposal for an optimal communication strategy for the German market, which the company could be inspired by or even use for its own needs. The first part of the bachelor thesis is devoted to the theoretical background of marketing communication and its current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chvojka, Jakub. Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková -
Hodnocení efektivnosti investice ve společnosti TATRA TRUCKS a.s.
Monika Hubeňáková -
Pevnostní analýza osových a mezinápravových diferenciálů nákladních vozidel Tatra
Jiří Pazděrný -
Vyhodnocení a porovnání provozu a údržby požárních automobilů na podvozcích TATRA 815 u jednotek HZS Jihomoravského kraje
Ivo Dvořák -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Johana Přikrylová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Návrh zlepšení online komunikace společnosti Memsource, a.s.
Tomáš Kyjanka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights