Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu – Jakub Chvojka
Jakub Chvojka
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu
Communication strategy of the company TATRA TRUCKS a.s. in Germany
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii české společnosti TATRA TRUCKS a.s. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu optimální komunikační strategie pro německý trh, kterým by se mohla společnost inspirovat nebo ho dokonce pro své potřeby využít. První část bakalářské práce se věnuje teoretickému východisku marketingové komunikace a jejím současným trendům. V následující části je představena …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the communication strategy of the Czech company TATRA TRUCKS a.s. The main objective of the thesis is to create a proposal for an optimal communication strategy for the German market, which the company could be inspired by or even use for its own needs. The first part of the bachelor thesis is devoted to the theoretical background of marketing communication and its current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chvojka, Jakub. Komunikační strategie společnosti TATRA TRUCKS a.s. v Německu. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková -
Hodnocení efektivnosti investice ve společnosti TATRA TRUCKS a.s.
Monika Hubeňáková -
Pevnostní analýza osových a mezinápravových diferenciálů nákladních vozidel Tatra
Jiří Pazděrný -
Vyhodnocení a porovnání provozu a údržby požárních automobilů na podvozcích TATRA 815 u jednotek HZS Jihomoravského kraje
Ivo Dvořák -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Johana Přikrylová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Návrh zlepšení online komunikace společnosti Memsource, a.s.
Tomáš Kyjanka
Název
Vložil
Vloženo
Práva