Denisa Pavelová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu pro flamencový festival

The Designing Marketing Mix for the Flamenco Festival
Anotace:
Bakalářská práce, nazvaná „Návrh marketingového mixu pro flamencový festival“, se v teoretické části věnuje základním pojmům, týkajících se marketingu služeb a marketingového mixu. V praktické části se zabývá charakteristikou flamencového festivalu, koncepcí jeho služeb, marketingovým prostředím, a analýzou výsledků získaných pomocí dotazníkového šetření. Tato část obsahuje také návrhy na zlepšení …více
Abstract:
The bachelor thesis, called “The Designing Marketing Mix for the Flamenco Festival“, in the theoretic part deals about basic terms of service marketing and marketing mix. In the practical part deals about charakteristic of Flamenco Festival, conception its services, marketing environment and analyses the results of questionnaire. The part include improvement suggestion result from analyses.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Martina Steinová
  • Oponent: Michaela Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod