Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností – Bc. Matěj Kůrečka
Bc. Matěj Kůrečka
Bakalářská práce
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
doplnit
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu politické komunikace a permanentní kampaně, která je její důležitou součástí. V teoretické části se práce zabývá nejprve vymezením pojmu politická komunikace, poté následuje problematika permanentní kampaně a tematického vlastnictví. Permanentní kampaň je definována na základě charakteristických aspektů, které jí přisuzují autoři, zabývající se touto problematikou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of political communication and permanent campaign, which is its inherent component. The theoretical part deals with the concept of political communication Following conceptualization of permanent campaign and and issue ownership. The theoretical permanent campaign is based on the characteristic aspects that the authors dealing with this issue attribute. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s1kje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marcela Voženílková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Tematické vlastnictví v české stranické soutěži optikou politických stran: interpretativní případová studie
David Hrubý -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika