Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí – Bc. Josef Čapek
Bc. Josef Čapek
Diplomová práce
Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí
Programatic Shopping of Media Space Versus Standard Purchase Models in a Digital Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá programatickým nakupováním mediálního prostoru, který je srovnáván se standardními nákupními modely v digitálním prostředí. Teoretická část obsa-huje informace z oblasti marketingové komunikace až po internetový marketing a proces nakupování reklamy. Větší část teorie se věnuje problematice RTB. Praktická část za po-moci kvantitativního výzkumu a experimentu, hledá odpovědi …víceAbstract:
This thesis deals with programmatic purchase of media space, which is compared to stand-ard purchase models in digital environment. The theoretical part includes information from marketing communication to internet marketing and ad-buying process. The larger part of the theory deals with RTB issues. The practical part, with the help of quantitative research and experiment, seeks answers to research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAPEK, Josef. \textit{Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/v90k6w/.
Jak správně citovat práci
Čapek, Josef. Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec -
Analýza a návrh řešení PPC systému pro on-line katalog zboží
Kryštof Zetek -
Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu
Ondřej Novotný -
Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech
David Burianec -
Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o.
Darina Tylová -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler