Bc. Josef Čapek

Diplomová práce

Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí

Programatic Shopping of Media Space Versus Standard Purchase Models in a Digital Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá programatickým nakupováním mediálního prostoru, který je srovnáván se standardními nákupními modely v digitálním prostředí. Teoretická část obsa-huje informace z oblasti marketingové komunikace až po internetový marketing a proces nakupování reklamy. Větší část teorie se věnuje problematice RTB. Praktická část za po-moci kvantitativního výzkumu a experimentu, hledá odpovědi …více
Abstract:
This thesis deals with programmatic purchase of media space, which is compared to stand-ard purchase models in digital environment. The theoretical part includes information from marketing communication to internet marketing and ad-buying process. The larger part of the theory deals with RTB issues. The practical part, with the help of quantitative research and experiment, seeks answers to research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čapek, Josef. Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe