Ing. Tereza Knižková

Bakalářská práce

Marketing městské knihovny jako propojení kultury v regionu

Marketing the city library as a connection culture in a region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem městských knihoven, který je propojen do kultury v regionu. V práci zjišťuji jak knihovny fungují, jaké služby a produkty poskytují, jaké marketingové nástroje ke své činosti knihovny používají. Městské knihovny si na základě potřeb uživatelů a návštěvníků vypracovávají plán, ve kterém definují účel, priority, služby. Musí být efektivně organizovány a udržovat …více
Abstract:
This thesis deals with marketing the city library, which is linked to culture in the region. The thesis investigates how libraries operate, what services and products provide what marketing tools used by libraries to their activities. Municipal library, on the basis of user needs and developed a plan of visitors, which define the purpose, priorities, services. They must be effectively organized and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Dostál

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní