Ing. Tereza Knižková

Bachelor's thesis

Marketing městské knihovny jako propojení kultury v regionu

Marketing the city library as a connection culture in a region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem městských knihoven, který je propojen do kultury v regionu. V práci zjišťuji jak knihovny fungují, jaké služby a produkty poskytují, jaké marketingové nástroje ke své činosti knihovny používají. Městské knihovny si na základě potřeb uživatelů a návštěvníků vypracovávají plán, ve kterém definují účel, priority, služby. Musí být efektivně organizovány a udržovat …more
Abstract:
This thesis deals with marketing the city library, which is linked to culture in the region. The thesis investigates how libraries operate, what services and products provide what marketing tools used by libraries to their activities. Municipal library, on the basis of user needs and developed a plan of visitors, which define the purpose, priorities, services. They must be effectively organized and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: PhDr. Jaroslav Dostál

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní