Marketing městské knihovny jako propojení kultury v regionu – Ing. Tereza Knižková
Ing. Tereza Knižková
Bakalářská práce
Marketing městské knihovny jako propojení kultury v regionu
Marketing the city library as a connection culture in a region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem městských knihoven, který je propojen do kultury v regionu. V práci zjišťuji jak knihovny fungují, jaké služby a produkty poskytují, jaké marketingové nástroje ke své činosti knihovny používají. Městské knihovny si na základě potřeb uživatelů a návštěvníků vypracovávají plán, ve kterém definují účel, priority, služby. Musí být efektivně organizovány a udržovat …víceAbstract:
This thesis deals with marketing the city library, which is linked to culture in the region. The thesis investigates how libraries operate, what services and products provide what marketing tools used by libraries to their activities. Municipal library, on the basis of user needs and developed a plan of visitors, which define the purpose, priorities, services. They must be effectively organized and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fetlt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: PhDr. Jaroslav Dostál
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Marketingová strategie firmy Aktin
Nathalia Klimentová