Jan ŠTRKAŇ

Bakalářská práce

Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

The Proposal of an Advertising Campaign for RIM-CZ Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. Společnost je na trhu známá jako výrobce kancelářského sedacího nábytku a v dohledné době je připravena přijít na trh s novou kolekcí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické …více
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on the proposal of an advertising campaign for RIM-CZ Ltd. The company is known in the market as office sitting furniture producer and is ready to bring new collection to the market soon. The Bachelor thesis is divided into two parts, to the theoretical and to the practical part. In the theoretical part information is extracted from literature, in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Katolický

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTRKAŇ, Jan. Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing