Hodnotový systém sociálně znevýhodněných žáků 1. stupně základní školy – Bc. Silvie KRHUTOVÁ
Bc. Silvie KRHUTOVÁ
Diplomová práce
Hodnotový systém sociálně znevýhodněných žáků 1. stupně základní školy
Value system of the socially disadvantaged pupils of primary school
Anotace:
V diplomové práci jsme zpracovali téma týkající se hodnot a hodnotového systému sociálně znevýhodněných žáků 1. stupně ZŠ. V teoretické části práce jsme pojednali o hodnotách a hodnotovém systému, vymezili jsme pojem sociálně znevýhodněný žák, charakterizovali jsme obraz žáka mladšího školního věku. Praktická část práce zahrnuje výzkumné šetření realizované prostřednictvím dotazníkové metody. Statisticky …víceAbstract:
This thesis is about value system of the socially disadvantaged pupils of primary school. In theoretical part there are defined values, value system and socially disadvantaged pupil and characterized school age. Practical part contains questionnaire research of values. Values preferences of the socially disadvantaged pupils and non-disadvantaged pupils aren?t statistically different, but we have found …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Mgr. Marie Chrásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRHUTOVÁ, Silvie. Hodnotový systém sociálně znevýhodněných žáků 1. stupně základní školy. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Žák ze sociálně znevýhodněného prostředí v základní škole
Robin Stavinoha -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Matěj Laub -
Podpora čtenářské gramotnosti u sociálně znevýhodněných žáků
Eliška Tancošová -
Vybrané strategie volené základními školami k práci se sociálně znevýhodněnými žáky
Eliška Andělová -
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí v oblasti Plzeňského kraje
Kateřina Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva