Sémiotická analýza reklam, ve kterých se vyskytují děti – Bc. Pavla VYTLAČILOVÁ
Bc. Pavla VYTLAČILOVÁ
Diplomová práce
Sémiotická analýza reklam, ve kterých se vyskytují děti
Semiotic analysis of advertisements in which children use
Anotace:
Diplomová práce se dělí na dvě části. V teoretické části si přiblížíme komunikační situaci reklamy, kterou můžeme popsat pomocí komunikačního procesu. Pomůže nám komunikační model Umberta Eca, prostřednictvím něho popíšeme celý průběh reklamní komunikace a definujeme jednotlivé složky modelu. Dále vymezíme základní pojmy sémiotiky, pomocí nichž pak budeme v praktické části postupovat. Důležitou součástí …víceAbstract:
The thesis is dividend into two parts. The theoretical part will demonstrate the communication situation of advertising, which can be described through the communication process. It will help us communication model Umberto Eco, describe him through the whole process of advertising communication and džine the components of the model. Next, džine the basic koncepts of semiotics, with which we will proceed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Zveřejnit od: 11. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vít Gvoždiak, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYTLAČILOVÁ, Pavla. Sémiotická analýza reklam, ve kterých se vyskytují děti. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná lingvistika a teorie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Komplexní sémiotická analýza mediálních dialogů se zaměřením na detekci lži
Magdaléna PASTRŇÁKOVÁ -
Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen
Kristýna ŠŤASTNÁ -
Mediální obraz ruské anexe Krymu: Komparativní analýza vybraných reportáží
Polina Korneeva -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva