Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s. – Michaela Fulínová
Michaela Fulínová
Bachelor's thesis
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix, produktovou strategii a inovace ve firmě Mironet.cz a. s. Cílem práce je analyzovat současnou produktovou strategii ve firmě Mironet.cz a. s. a navrhnout vhodné produktové inovace tak, aby bylo dosaženo konkurenceschopné produktové nabídky firmy. V teoretické části práce je uveden veškerý teoretický základ potřebný pro praktickou část práce. V …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the marketing mix, product strategy, and innovations in company Mironet.cz a.s. The objective of the thesis is to analyze the current product strategy of the company and to design suitable product innovations in order to achieve a competitive product offer. The theoretical part of the thesis contains all the theoretical basis necessary for the practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/v9k88f/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FULÍNOVÁ, Michaela. \textit{Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/v9k88f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu
Martin Pápaj -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Produktová strategie jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Jaroslav Chyba -
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Martin Janík -
Produktová strategie podniku
Kristýna Jonášová