Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus – Irina Tertychnaya
Irina Tertychnaya
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
Marketing strategy of company Aeroflot focuses on loyalty program Aeroflot Bonus
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové a komerční komunikaci ve společnosti Aeroflot se zaměřením na jeden z nástrojů podpory prodeje - věrnostní program pro loajální cestující. Jedním z hlavních cílů mé diplomové práce je analyzovat věrnostní program společnosti Aeroflot - Aeroflot Bonus, identifikovat jeho základní prvky, a výhody, které přináší svým zákazníkům a na základě provedené analýzy …víceAbstract:
The Master Thesis deals with marketing and communication strategy of company Aeroflot and focuses on one of the tool of the sales promotion -- loyalty program Aeroflot Bonus. The aim of this thesis is to analyze loyalty program Aeroflot Bonus and to identify the main operating principles and bonuses that program offers to their members. In the conclusion of Master Thesis, based on analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56416
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální trendy v letectví
Andrea Finelli -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Eva Trávníčková -
Mezinárodní obchodně-právní vztahy subjektů v civilním letectví
Veronika Bordovská -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Analýza věrnostního programu Českých aerolinií
Monika Zárubová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa