Petra Ladvenicová
Bakalářská práce
Event marketing
Event marketing
Anotace:
Ladvenicová, P. Event marketing. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se bude zabývat event marketingem v cestovním ruchu. V práci bude zpracovaný event z hlediska marketingu, který byl vybrán pro tuto práci. Bude zhotovena i analýza problematiky účastníků eventů. Práce bude rozdělena na dvě časti, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické se seznámíme …víceAbstract:
Ladvenicová, P. Event marketing. c. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. This bachelor thesis will deal with event marketing in tourism. This thesis will process the event in terms of marketing. Analysis of the issues of the event participants will also be made. The thesis will be divided into 2 parts: theoretical and practical. In the theoretical part we will present basic terms, which …víceAbstract:
Ladvenicová, P. Event marketing. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Táto bakalárska práca sa bude zaoberať event marketingom v cestovnom ruchu. V práci bude spracovaný event z hľadiska marketingu, ktorý bol vybratý pre túto prácu. Bude zhotovená aj analýza problematiky účastníkov eventov. Práca bude rozdelená na dve časti, a to na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej sa …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Event Marketing a Spartan Race: Identifikace motivačních faktorů dospělých účastníků extrémních závodů
Dana Bednářová -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
Event management
Otto Hejda -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event management
Tereza Hartmanová -
Hotelovy event management: projekt konference
Klára Černá