Interkulturní tým a jeho význam pro mezinárodní firmy – Bc. Martina Guttenová, M.A.
Bc. Martina Guttenová, M.A.
Diplomová práce
Interkulturní tým a jeho význam pro mezinárodní firmy
Intercultural team and its importance for international companies
Anotace:
Práce je věnována problematice mezikulturního pracovního prostředí, které, především vlivem internacionalizace a posléze globalizace, se dotýká profesního života velké části světové populace. Hlavní pozornost je kladena na analýzu významu mezikulturního pracovního týmu, a to primárně v rámci mezinárodních společností tak, aby bylo na základě této analýzy možné formulovat doporučení pro společnosti …víceAbstract:
The work deals with an issue of intercultural working environment, which, especially due to internationalization and then globalization, affects the professional life of a large part of the world population. The main focus is on analyzing the importance of an intercultural work team, primarily within international companies. Based on this analysis several recommendations are formulated for companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Brodský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Guttenová, Martina. Interkulturní tým a jeho význam pro mezinárodní firmy. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Využitie Hofstedeho kultúrneho modelu pri tvorbe prostriedkov organizačného vzdelávania
Viera Gazdova -
Vybrané typologie a modely organizační kultury pro vzdělávání
Dominika Rebhanová -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Vliv globalizace na kulturu čajoven a kaváren v Číně
Veronika BUČÍKOVÁ -
Důsledky globalizace ve vybraných sférách lidské společnosti
Marie Formánková -
Spotřební kultura a Homo economicus revisited
Lukáš Bečvář -
Globalizace a lokalizace hip-hopové kultury
Adéla Linhartová