Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti – Kateřina Rýparová
Kateřina Rýparová
Diplomová práce
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Possibilities and limits of the method of Mystery Shopping - in the selected area
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou Mystery Shopping, kterou popisuje z teoretického i praktického hlediska. Pro aplikaci Mystery Shoppingu v praxi byla vybrána oblast českých mobilních operátorů, která je charakteristická vysoce konkurenčním prostředím. Cílem práce bude poznání a porovnání výhodnosti nabízených služeb a úrovně zákaznického přístupu u O2, T-Mobile a Vodafone z pohledu tří …víceAbstract:
This thesis deals with the mystery shopping, which is described from a theoretical and practical point of view. For its application in practice has been chosen area of Czech mobile operators. Telecommunications market in the Czech Republic points to a highly competitive environment. The aim of the work will be understanding and comparison of the advantages offered services and customer access levels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Hilda Bártová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping a jeho využití ve společnosti T-Mobile Czech
Lenka Burýová -
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková