Bc. Almira Abenova

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

The Ethical Aspects on Marketing
Anotace:
V bakalářské práci jsou sledovány etické souvislosti s marketingovou komunikací a analyzovány základní problémy etiky v této komunikaci. Aktuálnost tématu bakalářské práce spočívá v tom, že etika jako teoretické učení o morálce ve vztahu k marketingové komunikaci znamená souhrn mravních norem a zásad, které musí splňovat výrobní, obchodní a jiné společnosti a firmy ve svých aktivitách. Sociální reklamu …více
Abstract:
The thesis studied the ethical context of marketing communications and analyzes the basic problems of ethics in this communication. Topicality of this thesis lies in the fact that ethics as theoretical learning about morality in relation to marketing communications is a summary of moral standards and principles that must meet production, trade and other businesses and companies in their activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní