Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Almira Abenova
Bc. Almira Abenova
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
The Ethical Aspects on Marketing
Anotácia:
V bakalářské práci jsou sledovány etické souvislosti s marketingovou komunikací a analyzovány základní problémy etiky v této komunikaci. Aktuálnost tématu bakalářské práce spočívá v tom, že etika jako teoretické učení o morálce ve vztahu k marketingové komunikaci znamená souhrn mravních norem a zásad, které musí splňovat výrobní, obchodní a jiné společnosti a firmy ve svých aktivitách. Sociální reklamu …viacAbstract:
The thesis studied the ethical context of marketing communications and analyzes the basic problems of ethics in this communication. Topicality of this thesis lies in the fact that ethics as theoretical learning about morality in relation to marketing communications is a summary of moral standards and principles that must meet production, trade and other businesses and companies in their activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/worj8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Iveta Danišová -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Svaté předměty a jejich úloha ve světových náboženstvích: křesťanství, judaismus, buddhismus
Pavel OBR