Bc. Jakub Roh

Master's thesis

Budování a strategické řízení značky Gamebrand

Building and Strategic Management of Gamebrand Brand
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří …more
Abstract:
he aim of the diploma thesis is to create a unified strategy for the organization Gamebrand - a gaming organization, which was established as a shop with game merchandise and is currently perceived only as an electronic shop. Over the last 2 years, however, it has made many acquisitions, sites and groups on social networks with more than 100,000 fans, web portals with a game theme, an e-sports team …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Roh, Jakub. Budování a strategické řízení značky Gamebrand. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe