Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru – Bc. Dominika Brůžková
Bc. Dominika Brůžková
Bachelor's thesis
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru
The use of modern comunnication tools for promotion for a small brewery
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje současnému trendu kulinářského cestovního ruchu a jeho propagaci, konkrétně malého pivovaru a jeho komunikační strategii. V teoretické části je popsáno pivovarnictví, jeho historie až po současnost, kdy se stává trendem kulinářského cestovního ruchu. Ten je popsán v další kapitole a jsou také vysvětleny jednotlivé typy kulinářského cestovního ruchu. Na tyto kapitoly navazuje …moreAbstract:
This bachelors thesis deals with the current trend of culinary tourism and its promotion, specifically a small brevery and its comunication stategy. The theoretical segment describes brefing from history to the present, when it becomes a trend of culinary tourism. Which is described in the next chapter and also explains the various types od coulinary tourism. These chapters are followed by a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/pj7mt/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Tiefenböck
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRŮŽKOVÁ, Dominika. \textit{Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/vaoce2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje moderní komunikace a možnosti jejich využití pro rozvoj malých a středních podniků
Vanda Absolonová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní komunikační technologie jako nástroj kontroly společnosti
Jan Švec