Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru – Bc. Dominika Brůžková
Bc. Dominika Brůžková
Bakalářská práce
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru
The use of modern comunnication tools for promotion for a small brewery
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje současnému trendu kulinářského cestovního ruchu a jeho propagaci, konkrétně malého pivovaru a jeho komunikační strategii. V teoretické části je popsáno pivovarnictví, jeho historie až po současnost, kdy se stává trendem kulinářského cestovního ruchu. Ten je popsán v další kapitole a jsou také vysvětleny jednotlivé typy kulinářského cestovního ruchu. Na tyto kapitoly navazuje …víceAbstract:
This bachelors thesis deals with the current trend of culinary tourism and its promotion, specifically a small brevery and its comunication stategy. The theoretical segment describes brefing from history to the present, when it becomes a trend of culinary tourism. Which is described in the next chapter and also explains the various types od coulinary tourism. These chapters are followed by a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pj7mt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Tiefenböck
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje moderní komunikace a možnosti jejich využití pro rozvoj malých a středních podniků
Vanda Absolonová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní komunikační technologie jako nástroj kontroly společnosti
Jan Švec