Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení – Mgr. Iva Dudíková
Mgr. Iva Dudíková
Diplomová práce
Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení
The specifics of formal and content analysis of the Scenotest of children with specific learning disorders
Anotace:
Téma naší diplomové práce zní „Specifika formální a obsahové analýzy Scénotestu u dětí se specifickými poruchami učení“. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou obsaženy informace, které se týkají problematiky specifických poruch učení. Dále se věnujeme popisu dětské hry se všemi vývojovými specifiky a jejímu uplatnění v psychologické práci. Na závěr této části …víceAbstract:
The theme of our diploma thesis is “The Specifics of Formal and Content Analysis of the Scenotest of children with specific learning disorders”. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part contains information dealing with the subject of specific learning disorders. Then we describe children’s game, all its development specifics and its application in psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wfq8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ