Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY – Alžběta Grmolcová
Alžběta Grmolcová
Bakalářská práce
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Usage of Marketing Mix for Competitiveness Increase of Microbrewery XY
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing mix and competitiveness of microbrewery Pod ořechem in Petrov. The main aim of this thesis is to analyze current marketing activities of the company and define recommendation of improvements. The theoretical part is consisted of literature review of the topic of marketing, marketing mix, competition and methodologies for assessing the situation of company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRMOLCOVÁ, Alžběta. \textit{Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vbcer7/.
Jak správně citovat práci
Grmolcová, Alžběta. Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza rizika vzniku povodně ve Skalici u České Lípy
Kamil Javůrek -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková