Alžběta Grmolcová

Bakalářská práce

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY

Usage of Marketing Mix for Competitiveness Increase of Microbrewery XY
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing mix and competitiveness of microbrewery Pod ořechem in Petrov. The main aim of this thesis is to analyze current marketing activities of the company and define recommendation of improvements. The theoretical part is consisted of literature review of the topic of marketing, marketing mix, competition and methodologies for assessing the situation of company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Grmolcová, Alžběta. Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika