Monika Trávníčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti SCIO

Marketing strategy of the company SCIO
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce „Marketingová strategie společnosti SCIO“ je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti SCIO se zaměřením na trh B2C. Vedlejším cílem práce je zhodnocení vnímání značky SCIO na trhu B2C a návrh na zlepšení stávající marketingové strategie. V teoretické části jsou charakterizovány základní marketingové pojmy, které slouží jako základ pro vypracování praktické …více
Abstract:
The primary aim of the thesis is evaluation of current marketing strategy of the company SCIO focused on B2C market. The secondary aim of the thesis is evaluation of perception of SCIO brand on B2C market and proposal for improvements of current marketing strategy. The theoretical part of the thesis characterizes basic marketing terms. The theoretical part is the basis of practical part. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jana Kovaříková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72449

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod