Marketingová strategie společnosti SCIO – Monika Trávníčková
Monika Trávníčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti SCIO
Marketing strategy of the company SCIO
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce „Marketingová strategie společnosti SCIO“ je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti SCIO se zaměřením na trh B2C. Vedlejším cílem práce je zhodnocení vnímání značky SCIO na trhu B2C a návrh na zlepšení stávající marketingové strategie. V teoretické části jsou charakterizovány základní marketingové pojmy, které slouží jako základ pro vypracování praktické …víceAbstract:
The primary aim of the thesis is evaluation of current marketing strategy of the company SCIO focused on B2C market. The secondary aim of the thesis is evaluation of perception of SCIO brand on B2C market and proposal for improvements of current marketing strategy. The theoretical part of the thesis characterizes basic marketing terms. The theoretical part is the basis of practical part. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jana Kovaříková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha