Personální marketing v době vysoké zaměstnanosti – Bc. Kateřina Rozboudová
Bc. Kateřina Rozboudová
Diplomová práce
Personální marketing v době vysoké zaměstnanosti
Personal marketing at a time of high employment
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza využívání nástrojů personálního marketingu společnosti Všeobecná zdravotní pojišťovna Česká republika a zhodnocení efektivnosti jednotlivých nástrojů v očích potenciálních zaměstnanců na trhu práce. V teoretické části je popsáno jádro personálního marketingu, jeho účel a napojení na 4P klasického marketingu. Popsány jsou jednotlivé nástroje, které personální marketing …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the use of tools of personal marketing of the Všeobecná zdravotní pojišťovna Česká republika company and to evaluate the effectiveness of individual instruments in the eyes of potential employees on the labor market. The theoretical part describes the core of personal marketing, its purpose and connection to 4P classical marketing. Described are the various tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing
Tatiana Kachurenko -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová -
Personální marketing ve vybraném podniku
Gabriela Němcová -
Personální marketing v sociální práci
Ondřej MAREK -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi
Lucie Kubáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva