Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí – Petr Ondrůj
Petr Ondrůj
Master's thesis
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Brand, visual identity and their change in the sports environment
Abstract:
Český svaz ledního hokeje (Český hokej), Česká basketbalová federace (CZ.BASKETBALL), Český badmintonový svaz (Czech Badminton), Česká asociace squashe (Český squash), Česká triatlonová asociace a Česká asociace skateboardingu (CZECH SKATEBOARDING). Všechny tyto sportovní organizace (a řada dalších) prošly v uplynulých letech změnou vizuální identity. Některé z nich dokonce včetně nového loga a názvu …moreAbstract:
Czech Ice Hockey Association (Czech Hockey), Czech Basketball Federation (CZ.BASKETBALL), Czech Badminton Association (Czech Badminton), Czech Squash Association (Czech squash), Czech Triathlon Association and Czech Skateboarding Association (CZECH SKATEBOARDING). All these sports organizations (and many others) have undergone a change of visual identity in recent years. Some of them even including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87130
Thesis defence
- Date of defence: 6. 10. 2022
- Supervisor: Kateřina Kočí
- Reader: Petr Havlíček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Sportovní diplomacie
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita kulturní instituce
Beatrix Křížová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová