Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu – Dagmar Hejtmanová
Dagmar Hejtmanová
Master's thesis
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Willingness to Buy Based on the User Product Reviews
Abstract:
Cílem této diplomové práce je primárně prokázat, jestli existuje vztah mezi ochotou ke koupi a uživatelskými recenzemi zákazníků. Dílčí otázky souvisely např. s ochotou připlácet si za lépe hodnocený produkt, s uspokojivým počtem hvězd nebo s tím, na základě čeho si spotřebitelé vybírají produkty. Před samotnou analýzou jsou ale čtenáři ještě seznámeni se základními pojmy souvisejícími s tématem, jako …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to prove whether there is a relationship between the willingness to buy and the user product reviews. Sectional questions are related to e.g. the willingness to pay more for the product with a better review, to a satisfactory number of stars in a rating or to what is crucial for customers when choosing a product. The readers are introduced to basic concepts related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46960
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková