Dagmar Hejtmanová

Master's thesis

Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu

Willingness to Buy Based on the User Product Reviews
Abstract:
Cílem této diplomové práce je primárně prokázat, jestli existuje vztah mezi ochotou ke koupi a uživatelskými recenzemi zákazníků. Dílčí otázky souvisely např. s ochotou připlácet si za lépe hodnocený produkt, s uspokojivým počtem hvězd nebo s tím, na základě čeho si spotřebitelé vybírají produkty. Před samotnou analýzou jsou ale čtenáři ještě seznámeni se základními pojmy souvisejícími s tématem, jako …more
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to prove whether there is a relationship between the willingness to buy and the user product reviews. Sectional questions are related to e.g. the willingness to pay more for the product with a better review, to a satisfactory number of stars in a rating or to what is crucial for customers when choosing a product. The readers are introduced to basic concepts related …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2015
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46960