Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu – Dagmar Hejtmanová
Dagmar Hejtmanová
Diplomová práce
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Willingness to Buy Based on the User Product Reviews
Anotace:
Cílem této diplomové práce je primárně prokázat, jestli existuje vztah mezi ochotou ke koupi a uživatelskými recenzemi zákazníků. Dílčí otázky souvisely např. s ochotou připlácet si za lépe hodnocený produkt, s uspokojivým počtem hvězd nebo s tím, na základě čeho si spotřebitelé vybírají produkty. Před samotnou analýzou jsou ale čtenáři ještě seznámeni se základními pojmy souvisejícími s tématem, jako …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to prove whether there is a relationship between the willingness to buy and the user product reviews. Sectional questions are related to e.g. the willingness to pay more for the product with a better review, to a satisfactory number of stars in a rating or to what is crucial for customers when choosing a product. The readers are introduced to basic concepts related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
How UX/UI contributes to customer satisfaction
Lizaveta Bykava -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko