Škola a dovednosti pro 21. století – Bc. Vlasta HOŠKOVÁ
Bc. Vlasta HOŠKOVÁ
Master's thesis
Škola a dovednosti pro 21. století
21st Century Skills
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inovací ve vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje dovedností žáků ve 21. století. Jejím cílem je zamyšlení nad tím, jak by se mělo změnit české vzdělávání, aby více odpovídalo aktuálním potřebám měnícího se světa.Abstract:
This thesis deals with the problematics of innovation in education. It is focused on possibilities of expansion 21st century skills. The purpose of this thesis is to find out how to transform the Czech education to be more appropriate to current needs of the changing world.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠKOVÁ, Vlasta. Škola a dovednosti pro 21. století. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary Schools / UM-UHV
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola pro 21.století
Václav Kováč -
Jak s výukou dějepisu? O čem svědčí české a slovinské učebnice dějepisu devadesátých let dvacátého století
Zdeněk Tomšů -
Kritické myšlení ve vzdělávání
Daniela JOŠKOVÁ -
Kritické myšlení ve vzdělávání dospělých
Jan BŘENEK -
Kritické myšlení u žáků sekundárního vzdělávání
Lenka BENDLOVÁ -
Kritické myšlení a jeho implementace do systému vzdělávání v České republice po roce 1989
Helena OPLETALOVÁ -
Porovnání koncepcí vzdělávání vybraných alternativních škol s ohledem na kritické myšlení
Soňa TURČYNOVÁ -
Metody rozvoje kritického myšlení v odborném vzdělávání
Hanuš Tošovský
Názov
Vložil
Vložené
Práva