Andrea Mičková

Bakalářská práce

Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo

Analysis of Social Networks for Marketing of Selected Theatre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of social networks. The thesis is focused on selected theatre in Brno. In the theoretical part there are findings of marketing communication, both classical and modern communication. Furthermore the theoretical part consists of information about the most used social networks and promotional opportunities of their use. In the practical part there is questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mičková, Andrea. Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika