Martin Figura

Master's thesis

Identita a image značky AUDI na českom trhu

Identita a image značky AUDI na českém trhu
Abstract:
Práce se zabývá vnímáním značky Audi na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Audi a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce …more
Abstract:
The work deals with the perception of the Audi brand in the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concepts of brand image and identity. The practical part includes an analysis of data obtained from my own research that seeks to uncover the match or inaccuracies in the perception of image and brand identity. It shows the actual image of Audi and also finds whether …more
Abstract:
Práca sa zaoberá vnímaním značky AUDI na českom trhu. V teoretickej časti je charakterizovaná terminológia týkajúca sa pojmov značka, image a identita. Praktická časť zahŕňa analýzu dát získaných z vlastného prieskumu, ktorý sa snaží odhaliť zhodnosti či nepresnosti vo vnímaní image a identity značky. Zobrazuje skutočnú image značky AUDI a zároveň zisťuje, či došlo k vyvráteniu predsudkov, ktoré o …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46082