Osobnost značky v prostředí sociálních sítí – Kristýna Kučerová
Kristýna Kučerová
Master's thesis
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Brand Personality in a Social Networking Environment
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to evaluate how FMCG companies respect the personality of the brand during promotion on social networks, and whether it is consistent with their communication in other types of media. The partial aim is to assess how opinions of marketing experts are different. The theoretical part is prepared on the basis of secondary sources of information, especially professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51009
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Daniela Kolouchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Osobnost jako značka
Lukáš Vaďura -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková