Osobnost značky v prostředí sociálních sítí – Kristýna Kučerová
Kristýna Kučerová
Diplomová práce
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Brand Personality in a Social Networking Environment
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit, jak firmy působící v oblasti FMCG respektují při propagaci na sociálních sítích osobnost své značky a zda je v souladu s jejich komunikací v jiných typech médií. Dílčím cílem je posoudit, jak se názory různých marketingových odborníků na tuto problematiku odlišují. Teoretická část je zpracována na základě sekundárních zdrojů informací, především odborných …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to evaluate how FMCG companies respect the personality of the brand during promotion on social networks, and whether it is consistent with their communication in other types of media. The partial aim is to assess how opinions of marketing experts are different. The theoretical part is prepared on the basis of secondary sources of information, especially professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
Osobnost jako značka
Lukáš Vaďura -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková