Příběhy v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Šárka ŠTĚPÁNOVÁ
Šárka ŠTĚPÁNOVÁ
Diplomová práce
Příběhy v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Storytelling in English lesson in Primary School
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv příběhů pro porozumění textu a následnou práci s ním v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá vypravováním příběhů a jeho postavením v hodinách anglického jazyka a dále popisuje pojmy, které se ke čtení a poslechu vypravování příběhů vztahují. Ve výzkumné části se nachází popis výzkumného šetření, experimentu a dotazníkového šetření …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the influence of stories on reading and listening comprehension and subsequent work with it in the English language lessons at the primary school. The theoretical part deals with storytelling and its position in the English language lessons and also describes the phenomena that entwine the concepts of reading, listening and storytelling. The research part includes a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michaela Trnová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNOVÁ, Šárka. Příběhy v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
Tereza Jurajdová