Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů – Martin Kazík
Martin Kazík
Bakalářská práce
Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů
Untraditional Use of Social Networks for Communications Human Resources Development Company.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů." Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, služeb, komunikace na sociálních sítích a lidských zdrojů a jejich vzájemného propojení. Praktická část analyzuje komunikaci firem zabývajících se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích a …víceAbstract:
The topic of this thesis is "Untraditional Use of Social Networks for Communications of Human Resources Development Company". The theoretical part consists of a summary of the core terminology from Marketing, Services, Social networks communication and Hu-man relations and connection of these subjects. The practical part analyse social network communication of HR development companies, and modern trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAZÍK, Martin. \textit{Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vcobm6/.
Jak správně citovat práci
Kazík, Martin. Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Srovnání marketingové komunikace Pirátské strany s ohledem na rozvoj sociálních médií
Eliška Vokálová -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Rozvoj značky a marketingové komunikace ve vybraném gastro zařízení
Denisa Bozsokiová -
Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje
Dominika Kramorišová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Rozvoj marketingové komunikace vybraného podniku
Eva Valáriková