Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Gabriela Ducháčová
Bc. Gabriela Ducháčová
Diplomová práce
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity using the tools IMK
Anotace:
Téma diplomové práce je budování corporate identity pomocí nástrojů IMK. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s příchodem pandemie Covid 19 je možné očekávat celosvětový hospodářský pokles, který se dotkne prakticky všech firem, alespoň zprostředkovaně. A právě kvalitní marketing může tento predikovaný pokles zastavit, resp. plně negovat. První část práce je věnována firemní identitě, kde přibližuje …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is building a corporate identity using IMK tools. This is a very topical issue, as with the advent of the Covid 19 pandemic, a global economic downturn can be expected that will affect virtually all companies, at least indirectly. Therefore, quality marketing can stop this predicted decline, or else fully negate. The first part of the work is devoted to corporate identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rrksz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Alexandra Polejová -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza