Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách – Filip Koklar
Filip Koklar
Bakalářská práce
Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách
Political marketing and its use in Czech and Slovak elections
Anotace:
Cíl bakalářské práce je zaměřit se na analýzu politického marketingu a jeho využití v českých a slovenských volbách s důrazem na kampaň strany Zelených pro volby do Evropského parlamentu. Práce bude analyzovat strategie, nástroje a taktiky politického marketingu, které byly v minulosti využity. Výstupem bude konkrétní marketingová kampaň pro stranu Zelených, která bude použitelná pro nadcházející volby …víceAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to focus on the analysis of political marketing and its use in Czech and Slovak elections with an emphasis on the Green Party’s campaign for the European Parliament elections. The work will analyze strategies, tools, and tactics of political marketing that have been used in the past. The output will be a specific marketing campaign for the Green Party, which will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
- Oponent: Jan Boubín, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitalizace veřejné správy v ČR jako princip "Post-New Public Management"; E-government jako východisko z krize ve volebních programech politických stran pro parlamentní volby v ČR 2021
Dominik SCHEJBAL -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Polská zahraniční politika a volby 2007
Vít Dostál