E-shop pro prodej umělecké tvorby na zakázku – Adam Vanický
Adam Vanický
Bakalářská práce
E-shop pro prodej umělecké tvorby na zakázku
E-shop for selling custom artwork
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrh a implementací e-shopu pro prodej umění na zakázku. Současně s tím budou stránky sloužit jako webová prezentace umělkyně Bc. Kateřiny Beránkové, jejíž umění je na nich vystaveno. K vývoji jsem použil metodiku MMSP, díky které bylo možné výslednou aplikace pomocí pravidelných schůzek a ukázek vytvořit podle představ umělkyně. Její zaměření je pro menší projekty, což …víceAbstract:
The thesis is centred around designing and implementing an e-shop which sells custom made paintings. Along with that the site will serve as an online presentation for the artist Bc. Kateřina Beránková, whose art pieces are displayed there. For the development I used the MMSP methodology, thanks to which I was able to customize the app based on the specifications provided by the artist herself on our …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Stanislav Vojíř
- Oponent: Ladislav Luc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Webové stránky a internetový obchod pro TJ Sokol Bedřichov
Matěj Neuwirth -
Programový systém pro klasický i internetový obchod se sportovním zbožím
Jan Vondráček -
Dark web a darkwebová tržnice jako nástroje počítačové kriminality
Monika Masopustová -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Výpočet splátek pro internetový obchod na platformě podnikového portálu
Juraj Adásek -
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Matúš Kapusta -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ