Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Lucie Tůmová
Bc. Lucie Tůmová
Bakalářská práce
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
The influence of the family environment on purchasing decisions
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění vlivu rodinných příslušníků na nákup statků dlouhodobé i krátkodobé spotřeby. Teoretická část se věnuje definici rodiny, její funkci a vývojem současné české rodiny. Dále se tato část věnuje marketingovému pojetí nakupování, do kterého se zahrnují faktory, které ovlivňují české rodiny při nákupu. Praktická část pracuje s dotazníkem a jeho vyhodnocením. Výsledkem práce …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the influence of family members on the purchase of durable and non-durable goods. The theoretical part deals with the definition of the family, its functions and the development of the contemporary Czech family. Furthermore, this part deals with the marketing concept of shopping, which includes factors that affect Czech families when shopping. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iylna/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Daria Meledina -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová