Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele – Bc. Kristýna ZÁSTAVOVÁ
Bc. Kristýna ZÁSTAVOVÁ
Diplomová práce
Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele
Reasons to buy a smart watch and their impact on the behavior
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na problematiku užívání chytrých hodinek a jejich vliv na uživatele. Cílem práce bylo zkoumat motivace jedinců k nákupu chytrých hodinek a s tím spojená očekávání. Dále bylo sledováno užívání hodinek v průběhu půl roku, jak je charakteristické a zda se nějak proměňuje. V neposlední řadě nás zajímal potenciální vliv na chování, emoce a životní styl uživatele …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of using smartwatches and their impact on users. The aim of the thesis was to examine individuals' motivations for purchasing smartwatches and associated expectations. Furthermore, the use of watches over a six-month period was observed to determine its characteristics and any changes that occur. Last but not least, we were interested in the potential influence on user …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁSTAVOVÁ, Kristýna. \textit{Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vcqboc/.
Jak správně citovat práci
ZÁSTAVOVÁ, Kristýna. Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Sběratelství umění: motivace českých sběratelek umění k nákupu uměleckých děl
Aneta Makovská -
Motivace zákazníků kaváren Mamacoffee k nákupu a konzumaci fairtradové kávy
Tereza Mrvová -
Motivace českého spotřebitele k nákupu na slevovém portálu Slevomat.cz
Jan Grus -
Ekonomická motivácia k nákupu elektromobilu v krajinách EÚ
Patrícia Gogová -
Květiny k řezu z tuzemské produkce a možnosti jejich uplatnění v květinové vazbě
Veronika Křivancová -
Motivace a udržitelný životní styl
Barbora Truhličková -
Psychologické aspekty využívání chytrých hodinek rekreačními sportovci v kontextu motivace a všímavosti
Michaela SLÁMOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva