Vojtěch Mátl
Bachelor's thesis
Event marketing vybrané společnosti
Event Marketing of the Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a parametry event marketingu vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se event marketingu, komunikačního mixu a také event marketingové strategie. Mezi tyto pojmy patří event, event marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu, nebo situační analýza. Praktická část se zabývá vybranou společností, její konkurencí a jejími marketingovými …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the impact and parameters of event marketing for a selected company. The practical section describes concepts related to event marketing, the communication mix, and also the event marketing strategy. These concepts include event, event marketing, individual communication mix tools, or situational analysis. The practical part examines the selected company, its competitors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mátl, Vojtěch. Event marketing vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Marketingový mix v oblasti služeb
Eva Svatoňová -
Marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karel Tamme -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová -
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Peter LUKÁČ -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Barbora Čížková