Dimenzie kvality destinácie cestovného ruchu – Bc. Nikola Poništová
Bc. Nikola Poništová
Diplomová práce
Dimenzie kvality destinácie cestovného ruchu
Dimenze kvality destinace cestovního ruchu
Anotace:
PONIŠTOVÁ, N., Dimenze kvality destinace cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce se zabývá kvalitou v cestovním ruchu a faktory, které ji ovlivňují z pohledu poskytovatelů služeb v cestovním ruchu České republiky. Hlavním cílem je identifikace dimenzí kvality. Součástí práce jsou taky faktorová a shluková analýza, které slouží na stanovení těchto dimenzí …víceAbstract:
PONIŠTOVÁ, N., Dimensions of destinations quality in tourism. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017. Diploma thesis deals with quality in tourism and factors, which influence this qual-ity from the perspective of tourism service providers in Czech Republic. The main goal is to identify dimensions of quality. This goal is fulfilled with factor and cluster analyses. The basis for these analyses …víceAbstract:
PONIŠTOVÁ, N., Dimenzie kvality destinácie v cestovnom ruchu. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2017. Diplomová práca sa zaoberá kvalitou v cestovnom ruchu a faktormi, ktoré ju ovplyvňujú z pohľadu poskytovateľov služieb v cestovnom ruchu v Českej republike. Hlavným cieľom je identifikácia dimenzií kvality. Súčasťou práce sú aj faktorová a zhluková analýza slúžiace na stanovenie dimenzií …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ida Vajčnerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Analýza kvality poskytovaných služieb vo vybranom hoteli v hornorakúskej oblasti cestovného ruchu
Martin Beluský -
Systém kvality služieb cestovného ruchu na Slovensku
Zuzana Malíková -
Hodnotenie kvality destinácie mikroregión Dubová
Kristína Piscová -
Cestovný ruch a seniori vo vybraných regiónoch
Viktória Balážová -
Vybrané aspekty vzdelávania pre cestovný ruch
Silvia Soušková -
Management kvality lázeňských služeb
Viktória Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva