Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik – Eliška Ročárková
Eliška Ročárková
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik
Proposal for communication strategy of the chosen company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikační strategií firmy Energotherm Praha s.r.o. Cílem je navrhnout komunikační strategii na základě stávající komunikační strategie firmy, komunikace konkurence a zákaznického chování cílového segmentu na trhu. První část definuje odborné problematiky, druhá popisuje stávající komunikační strategii, zákaznické chování a konkurenci. V závěru jsou uvedena doporučení …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing communication strategy of Energotherm Praha s.r.o. The aim is to design a communication strategy based on the company's existing communication strategy, competitor's communication strategy, and customer behavior of the target segment on the market. The first part defines professional terms, the second describes the current communication strategy, customer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ročárková, Eliška. Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Veronika Jakubová -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Komunikační strategie Samoobslužné prádelny
Gabriela JEDINÁKOVÁ -
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Lenka Kafková -
Komunikační strategie vybrané firmy
Marek Bartoš -
Marketingová komunikační strategie firmy
Jan Nagy -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků