Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy – Bc. Petra Varaďová
Bc. Petra Varaďová
Diplomová práce
Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy
Subjectively perceived changes in parental role at the time of their child's preschool entry
Anotace:
Diplomová práce má charakter teoreticko - empirický. Teoretická část práce je zaměřena na oblast rodičovství a především na změnu rodičovské role, kterou rodič prožívá při ná-stupu dítěte do mateřské školy. Zabývá se také současnými vlivy, které na rodičovskou roli nejvíce působí. Empirická část popisuje kvalitativní výzkumný design prováděný s rodiči formou polostrukturovaného interview a metodou …víceAbstract:
The diploma thesis is both theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis is focused on the area of parenthood and primarily on the change of their parental role which a parent experiences when their child enters kindergarten. It also deals with current influ-ences affecting the parental role most of all. The empirical part describes a qualitative re-search carried out in the form of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Varaďová, Petra. Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Samostatnost dětí při sebeobslužných činnostech v mateřské škole z pohledu rodičů
Nikola Hanousková -
Přechod dítěte z mateřské do základní školy
Lucie Šťastná -
Porovnání klimatu MŠ a ZŠ z pohledu rodičů dětí přecházejících z MŠ do ZŠ
Edita Křížová -
Rodičovská role po rozpadu vztahu
Kristýna Mičolová -
Role rodičů v době uzavření škol pohledem učitelů
Václav Krňávek -
Poruchy rodičovské role
Klára Smělíková