Socioekonomické rozdíly mezi žáky očima učitelů – Bc. Nikola Mytysková
Bc. Nikola Mytysková
Bakalářská práce
Socioekonomické rozdíly mezi žáky očima učitelů
Socio-economic differences between pupils through the eyes of teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním socioekonomických rozdílů u dětí mladšího školního věku vnímaného očima učitelek základní školy. Cílem práce je představit socioekonomické rozdíly, které mezi dětmi učitelky pozorují, dále pak nastínit, jak vzdělávací nerovnosti vnímají a jak s nimi pracují, tedy jak je eliminují či odstraňují. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with the perception of socioeconomic differences among children of younger school age through the eyes of primary school teachers. The main aim of the thesis is to present the socioeconomic differences among children, observed by primary school teachers, to public, to outline how the teachers perceive educational inequalities and how they work with them. How they eliminate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/asuz0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedoucí: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Socioekonomický status rodiny a pohybová aktivita dětí
Dominik ŠINDLER -
Školní motivace a socioekonomický status u žáků českých základních škol
Irena MOLOVÁ -
Využití finanční podpory u studentů UTB s dopadem na jejich socioekonomický status
Jana Chašová -
Sociální kapitál a jeho vliv na socioekonomický status jedince
Daniela Zemanová -
Sebehodnocení žáka v závislosti na lokalitě školy a socioekonomickém statusu rodiny
Tereza NEDVĚDOVÁ -
Předpoklad první vzdělanostní tranzice: socioekonomický status rodičů nebo kulturní kapitál?
Pavla Kozáková -
Kyberšikana, kvalita života a školní úspěšnost žáků základní školy
Hana Ožanová -
Úspěšnost při přechodu žáka z prvního stupně Montessori základní školy na druhý stupeň běžné základní školy
Ivana Trnkova