Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák – Bc. Petra Půčková
Bc. Petra Půčková
Master's thesis
Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák
The Project of Uses Social Networks to Marketing Promotion Wine Cellar Skalák
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je …moreAbstract:
This thesis deals with possibilities of the marketing promotion of the wine cellar Skalák on social networks, mainly on Facebook. In the first theoretical part the question of Internet marketing is processed, mainly the marketing on social networks. The social network Face-book is also analyzed here. The practical part introduces the wine cellar Skalák and also analyzes its current marketing promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŮČKOVÁ, Petra. \textit{Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vdlqc5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Půčková, Petra. Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák
Leona ŠEBESTOVÁ -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová