Piktogram jako prostředek poznávání světa dítětem předškolního věku – Pavla Vránová
Pavla Vránová
Bachelor's thesis
Piktogram jako prostředek poznávání světa dítětem předškolního věku
Pictogram as a Means of Learning about the World by a Child of Preschool Age
Anotácia:
Bakalářská práce aplikačního charakteru se zaměřuje na možnosti využití piktogramů k poznávání světa dítětem předškolního věku. Cílem bakalářské práce je zpracovat sadu aktivit, která bude plně využitelná v praxi mateřské školy jako didaktika předmatematického vzdělávání. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní pojmy s tématem související. V navazující praktické části jsou představeny aktivity, které …viacAbstract:
The bachelor's thesis has application character and focuses on the possibilities of using pictograms for the preschool child's cognition of the world. The aim of the bachelor thesis is to develop a set of activities that will be fully applicable in the practice of kindergarten as didactics of pre-math education. The theoretical part summarizes the key concepts related to the topic. The subsequent practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vránová, Pavla. Piktogram jako prostředek poznávání světa dítětem předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Předmatematické představy u dětí předškolního věku. Vztah inteligence a předmatematických představ u pětiletých dětí
Petra Pickering -
Předmatematické představy dětí předškolního věku v terénu školního hřiště
Aneta Kovaříková -
Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání
Pavla KLOSOVÁ -
Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání
Pavla KLOSOVÁ -
Předmatematické představy - třídění u předškolních dětí
Vladimíra PALOČKOVÁ -
Předmatematické představy - porovnávání u dětí v mateřské škole
Andrea JABŮRKOVÁ -
Outdoorové aktivity v kombinatorických úlohách pro předškolní vzdělávání
Sandra NAVRÁTILOVÁ -
Představy o čísle a početních výkonech u dětí předškolního věku
Vladislava Švecová