Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy – Tereza GRULICHOVÁ
Tereza GRULICHOVÁ
Diplomová práce
Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy
Basic and extensive elements of the basal stimulation and possibilities of their usage in children with physical and mental disabilities at primary school.
Anotace:
Cílem diplomové práce je souhrnný pohled na práci s dětmi mladšího školního věku s tělesným a mentálním postižením v rámci konceptu Bazální stimulace. V teoretické části se zabýváme významem a historií konceptu Bazální stimulace, teoretickou základnou konceptu, významem doteku v životě člověka, komunikací a následně vymezením základních a nástavbových prvků Bazální stimulace, biografickou anamnézou …víceAbstract:
The aim of the master thesis is a summary view of the working process with the primary school-aged children with physical and mental disabilities in a concept of the basal stimulation. The theoretical section deals with a meaning and a history of the basal stimulation concept, theoretical basics of the concept, the meaning of the touches in everyone's life, communication and then defining the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRULICHOVÁ, Tereza. \textit{Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vdo4k3/.
Jak správně citovat práci
GRULICHOVÁ, Tereza. Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Volnočasové aktivity pro tělesně a mentálně postižené
Luboš Benda -
Bazální stimulace u dětí s kombinovaným postižením
Barbora JAROŠOVÁ -
Bazální stimulace u jedinců s kombinovaným postižením
Petra Bezděková -
Využití konceptu Bazální stimulace v rané péči
Silvie Šichnárková -
Vliv konceptu bazální stimulace na komplexní rozvoj žáka s kombinovaným postižením
Dita Cmajdálková -
Implementace Bazální stimulace v Domově pro osoby se zdravotním postižením
Jana Přerovská -
Využití prvků bazální stimulace ve speciálně pedagogické diagnostice u žáků s mentálním postižením
Jana Hladíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva